Contact en service

U kunt tijdelijk of definitief geen personeel meer hebben. Bij Geen personeel meer leest u welke stappen u in beide gevallen moet nemen.

U kunt schriftelijk bezwaar maken bij het pensioenfonds als u denkt dat uw onderneming niet onder de werkingssfeer en verplichtstelling valt.

U bent verplicht om de pensioenpremies vóór de vervaldatum op uw voorschotfactuur te betalen. Alleen in bijzondere gevallen kunt u uitstel van betaling bij ons aanvragen. Als dit wordt toegekend, krijgt u van ons daarvan schriftelijk bevestiging. Tot die tijd bent u verplicht om de pensioenpremies op tijd te betalen.

Naar alle veelgestelde vragen.

Staat uw vraag er niet bij?

Stuur een e-mail

Telefoon

Bel ons op 088 919 38 36. Op werkdagen zijn wij bereikbaar tussen 8:00 en 18:00 uur.

Postadres

Stichting Bedrijfstakpensioenfonds Waterbouw 
P/a Centric Pension and Insurance Solutions B.V.
Klant Contact Center
Postbus 10
3400 AA IJsselstein

U hebt een klacht?

Het pensioenfonds probeert u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch komt het voor dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons weten. We zoeken samen met u naar een oplossing. Lees hier de klachtenprocedure.